Haglöfs Backpack Vide Medium voor hike en bike

Haglofs Vide back side 2x4-4-18. De veelzijdige rugzak Vide Medium van Haglöfs is speciaal ontwikkeld voor dagelijks gebruik. Het Scandinavische ontwerp is vooral ook functioneel en robuust.

 

 

Ideaal voor hike, bike, city en gym. De rugzak heeft een ultiem draagcomfort en past altijd, dankzij de zachte, verstelbare schouderriemen. Onder het elastiek aan de voorzijde stop je snel een jas of trui als je die niet meer nodig hebt.
Haglofs Vide back side 2x
Haglofs Vide top openHet hoofdcompartiment van de Vide Medium heeft een royale opening waardoor in- en uitpakken erg makkelijk is. De backpack is voorzien van elastische zijvakken en heeft een vak voor een drinksysteem dat ook gebruikt kan worden als laptopvak. Eenmaal in de rugzak is de laptop veilig, stootvast en compact opgeborgen, mede dankzij de compressiebanden aan de zijkant. De sleutelhouder en handgreep aan de bovenzijde zijn erg praktisch.
De Vide Medium is erg geschikt voor een wandeling, fietstocht, stadsuitje of naar school, werk of sportschool. Dankzij het mesh ventilatiesysteem krijg je geen last van een warme rug tijdens een inspannende tocht. De rugzak is verkrijgbaar in vele kleuren. Op de voorzijde vind je het bekende logo van Haglöfs met de gestileerde H.
InformatieDe rugzak Haglöfs Vide Medium, inhoud 20 liter, is verkrijgbaar bij outdoorwinkels en webshops. Consumentenadviesprijs € 74,95. Ga voor meer informatie naar www.haglofs.com
Over HaglöfsHaglöfs werd in 1914 in Zweden opgericht door Wictor Haglöf en is vandaag de dag de grootste leverancier van outdoorkleding en -accessoires in Scandinavië. Haglöfs heeft meer dan 500 producten in haar collectie, verdeeld over de productgroepen kleding, schoenen, rugzakken en slaapzakken.
Het merk heeft als doel kleding en accessoires te ontwikkelen en produceren die het outdoorleven aangenaam maken: betrouwbaar, duurzaam, functioneel en met een minimale impact op de natuur. Vol trots en passie zorgt Haglöfs ervoor dat je beter presteert, er beter uitziet en je beter voelt. Het innovatieve merk wil mensen inspireren om eropuit te trekken en te genieten van alles wat de natuur te bieden heeft.