Portugal zet toeristen aan het denken #CantSkipHope

Film 30Portugal 20 CantSkipHope26-3-20. Turismo de Portugal heeft de boodschap over toerisme aangepast van #CantSkipPortugal naar #CantSkipHope.



Met dit initiatief geeft Turismo de Portugal de boodschap af om juist nu stil te staan, opnieuw te focussen en de inspanningen te bundelen zodat we verder kunnen. “Het is tijd om na te denken. Het is tijd om een ​​pauze te nemen, voor het welzijn van de wereld. Voor nu kunnen we dromen van die ongelooflijke dagen die komen gaan. We zitten hier samen in,” luidt de boodschap van hoop die is verwerkt in een film dat beelden toont van Portugese landschappen en monumenten. In de film wordt aangegeven dat deze er nog zullen zijn en op ons blijven wachten tot het moment dat we elkaar weer kunnen wederzien.
Portugal 20 CantSkipHope

Het werk is bedacht en uitgevoerd door teams werkend vanuit huis en gebruik makend van afbeeldingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt. Met een smartphone is de voice-over opgenomen.

Luis Araújo, voorzitter van Turismo de Portugal, benadrukt de boodschap van de film: “We willen vooral dat deze film dient ter inspiratie voor een brede reflectie, het bewustzijn te vergroten en alles te verenigen om dit moeilijke moment in de menselijke geschiedenis te overwinnen.”

De video is te zien op alle social media kanalen van VisitPortugal.