AutoWeek Campers nieuw magazine nu in de winkel

AutoWeek Campers cover 18 15-10-18. De verkoop en verhuur van Campers stijgt met grote cijfers. Voor de redactie van AutoWeek is deze snel groeiende populariteit reden om te starten met een nieuw magazine vol informatie dat 5 keer per jaar zal verschijnen.

 

 

Het magazine van 100 pagina’s biedt inspiratie en informatie voor wie een camper heeft of een camper zou willen kopen of huren. Er worden veel campers getest: van buscamper tot integraal, nieuw of klassiek. Maar AutoWeek Campers helpt ook lezers bij het plannen van een reis door middel van ideeën voor bestemming aan te dragen en praktische tips voor bijvoorbeeld het boeken van een veerboot. AutoWeek Campers kenmerkt zich door duidelijke fotografie en inspirerende verhalen over reisbestemmingen, gebruikerservaringen en tips voor de aanschaf van een volgende camper. AutoWeek Campers richt zich voornamelijk op de actieve reiziger en levensgenieter. Hij of zij houdt van vrijheid en is zelfvoorzienend en wil nieuwe dingen ontdekken.
AutoWeek Campers logo 

AutoWeek-DNA
“In AutoWeek Campers passen we het bekende AutoWeek-DNA toe op de wereld van campers. Het magazine bevat unieke content en zal een brede doelgroep aanspreken. De camperwereld staat volop in bloei. De verkopen van nieuwe en gebruikte campers gaan goed en elke vakantieganger zal het zijn opgevallen dat je onderweg ook meer en meer mensen tegenkomt die voor deze vorm van reizen hebben gekozen. Met de camper ga je niet op vakantie, maar echt op reis.”, aldus Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek. 

Verspreiding en samenwerking
Het magazine is los in de winkel te koop, maar er kan ook een abonnement op worden afgesloten. AutoWeek Campers is onderdeel van een crossmediale-strategie. Naast het magazine, wordt er een online platform ingericht op www.autoweekcampers.nl en samenwerkingen gezocht met andere Sanoma Media zoals Libelle, Margriet en NU.nl.
AutoWeek Campers cover 18 1 

Tijdens de lanceringscampagne profiteren nieuwe abonnees van een speciaal welkomstaanbod; 1 jaar (5 edities) voor € 15. 

AutoWeek Campers is onderdeel van AutoWeek
AutoWeek is het grootste crossmediale automotive platform van Nederland. Naast het AutoWeek-magazine dat wekelijks verschijnt, valt AutoWeek Classics, AutoWeek GTO en AutoWeek Campers in het printportfolio. AutoWeek werkt nauw samen met NU.nl op het NUAuto domein. Daarnaast bereikt autoweek.nl ruim 1,3 miljoen unieke bezoekers* per maand en is met o.a. de AutoWeek Kentekencheck, AutoWeek Private Leasevergelijker en het ruime occasionaanbod het startpunt voor veel autobezitters, liefhebbers en autokopers. In totaal bereikt AutoWeek 2,3 miljoen unieke personen per maand. AutoWeek is onderdeel van Sanoma Media Netherlands B.V.

*Cijfers zijn afkomstig van NOBO 2018-II.