'Time to be Ami' speciale reis op Milano Design Expo

Citroën Ami Milano 20 stekker13-10-20. Citroën imponeert bij Milano Design City met ‘TIME TO BE MY AMI’, een meeslepende reis om de Ami te ontdekken –  elektrische stedelijke mobiliteit toegankelijk voor iedereen.



Citroën heeft een opvallende bijdrage geleverd aan Milano Design City, een evenement gewijd aan design en innovatie, met een specifice focus op stedelijke ruimte, duurzaamheid en circulaire economie. Dit wereldwijd belangrijke evenement staat voor de sterke aantrekkingskracht van de hele designwereld. Citroën schitterde hier met de 100 % elekrische Ami.
De 100 % elektrische Ami is een praktisch antwoord op de toekomstige verwachtingen van mobiliteit. Met zijn compacte formaat, unieke design en nieuwe visuele benadering herschrijft hij de regels en speelt hij in op gevoel en directe verbondenheid.
Citroën Ami Milano 20 stand

Presentatie ontwikkeld met Citroën Style Department
‘TIME TO BE MY AMI’ is ontworpen in samenwerking met het in Parijs gevestigde Citroën Style Department. Het is een meeslepende reis door de wereld van de 100 % elektrische Ami. Door de fil rouge, de rode draad, te volgen van de lifestyle-producten die op de 100 % elektrische Ami zijn geïnspireerd, werden bezoekers gestimuleerd om de opvallende kenmerken van dit revolutionaire object voor stedelijke mobiliteit te ontdekken. Een reis in het teken van innovatie, toegankelijkheid en gebruiksgemak.
Citroën Ami Milano 20 stekker

De presentatie toonde diverse producten uit de Lifestyle Ami collectie in XXL-formaat. Dat oogde speels en benadrukte de ultracompacte en non-conformistische eigenschappen van de Ami, die qua mobiliteit zijn gelijke niet kent. Tegelijkertijd sierden moderne en kleurrijke Ami posters de buitenkant van het gebouw, waarin het stedelijke, innovatieve en non-conformistische karakter nog eens terugkwam.
Citroën Ami Milano 20 modelauto