Toyota Van Gent 11e keer klanttevredenheisdprijs

Toyota dealer Van Gent wint elfde klanttevredenheidsprijs op rij 198-6-19. Opnieuw is de Ichiban European Customer Recommendation Award voor Van Gent uit Veenendaal en Ede. Het is al de 11e keer op rij dat deze dealer uit ruim 2.300 Europese dealers wordt uitverkoren.

 

 

De award wordt jaarlijks toegekend aan Toyota dealers die uitblinken op het gebied van klantervaring. Tijdens een feestelijke ceremonie werd de prestigieuze klanttevredenheidsprijs door Toyota Motor Europe (TME) uitgereikt aan Jacco van Gent van Toyota Van Gent.
Toyota dealer Van Gent wint elfde klanttevredenheidsprijs op rij 19
V.l.n.r: Jan-Christiaan Koenders en Elena Genovese (Managing Director, Toyota importeur Louwman & Parqui B.V.), Johan van Zyl (President & CEO Toyota Motor Europe), Jacco van Gent en Charlotte Steuns (Toyota dealer Gebr. van Gent Autobedrijf B.V.), Matthew Harrison (Executive Vice President, Toyota Motor Europe)

“Het is heel bijzonder dat we de Ichiban European Customer Recommendation Award voor de elfde keer in ontvangst mogen nemen”, zegt Jacco van Gent. “Wij zijn al veertig jaar Toyota dealer en gaan net een stap verder in onze persoonlijke benadering. Hoewel wij misschien een relatief grote dealer zijn, weten we toch een persoonlijke sfeer te creëren en dat waarderen onze klanten. Klanttevredenheid zit echt in het DNA van ons bedrijf. Het is dan ook belangrijk dat iedereen zich elke dag voor de volle honderd procent inzet. Er wordt vaak gevraagd naar het ‘geheim’ van onze klantenservice, maar een antwoord is er niet. We zorgen er simpelweg voor dat iedereen met een glimlach vertrekt. Toyota dealers staan al bekend om hun goede service, maar dat wij elf keer op rij tot nummer één worden gekroond, is heel speciaal.”
De klant staat vooropDe Ichiban European Customer Recommendation Award wordt elk jaar uitgereikt aan de Toyota dealer die uitblinkt in klantbeleving. ‘Customer First’ is nauw verwezen in het DNA van Toyota. In totaal worden er meer dan 2.300 Toyota dealers uit 33 Europese landen beoordeeld op klantervaring en bedrijfsresultaten. Daarbij worden er 45 verschillende prijzen uitgereikt. Tijdens de ceremonie aan het Meer van Genève in het Franse Évian-les-Bains werd de prijs uitgereikt door Johan van Zyl, President en CEO van Toyota Motor Europe.
‘Okyakusama Ichiban’Ichiban is afgeleid van het Japanse woord ‘Okyakusama Ichiban’, dat vrij vertaald ‘de klant staat voorop’ betekent. Ichiban betekent ‘beste’ of ‘eerste’. Daarom sluit deze naam perfect aan bij de wereldwijde strategie van Toyota, waarbij de Toyota rijder altijd centraal staat.