Kia viert The Power of 25 met Johnny de Mol

Kia The Power of 25 campagne 18 JohnnyFilm 3010-12-18. 25 jaar in Nederland. Kia viert deze mijlpaal met een filmserie waarin Johnny de Mol praat met een bijzonder passagier.

 

 

Kia lanceert de eerste uit een reeks branded content films. Hierin zien wij Kia-ambassadeur Johnny de Mol in gesprek gaan met een bijzondere gesprekspartner. Ze blikken terug op hun 25e levensjaar en geven antwoord op de vraag: wat zou je jezelf willen vertellen toen je 25 was?
Kia The Power of 25 campagne 18 Johnny

Het automerk staat op deze wijze stil bij haar 25-jarig jubileum. Een bijzondere leeftijd vindt Kia. “Op je 25e sta je midden in het leven. ‘The Power of 25’ noemen wij dat. Je bent oud genoeg om de juiste keuzes te maken en jong genoeg om de wereld te willen veroveren. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar krachtige verhalen die dit gevoel omarmen en voor progressie en individualiteit staan. Een mentaliteit die volledig past bij het merk”, aldus Maaike Aarts, Manager Communications & PR van Kia.
Kia The Power of 25 campagne 18 logo

Vanuit eerdergenoemde overtuiging is een concept ontstaan voor het merkverhaal waarin Kia-ambassadeurs Johnny de Mol en Jacco Eltingh inspirerende gesprekspartners hebben gekregen in ieder hun eigen film.
Tijdens een autorit door een prachtig Nederlands landschap blikken zij terug op hun 25e en delen zij levensadviezen. De combinatie tussen de gesprekspartner en de Kia-ambassadeur moest niet alleen interessant zijn, maar vooral een bepaalde chemie losmaken. Zo heeft Johnny de Mol (39) een gesprek met de Iraanse Akram Beiramvand (56), die op haar 25e in de gevangenis zat omdat zij vocht voor mensenrechten in Iran. Paul van Uden, Creative bij XXS Amsterdam: “Een groter contrast tussen Akram’s tijd in de gevangenis en dat van Johnny toen hij 25 was, bestaat er niet. Dat maakt dit gesprek ook zo interessant.”
Kia The Power of 25 campagne 18 bocht