Lynk & Co viert lustrum met maandelijks membership

Lynk Co Antwerpen 21 ext25-10-21. Vijf jaar geleden werd mobiliteitsmerk Lynk & Co geintroduceerd met een nieuwe benadering van disruptieve, deelbare mobiliteit. 

 


Bij de internationale introductie van Lynk & Co op 20 oktober 2016 was de kernbelofte om de aankoop, het bezit en het gebruik van auto's uit te dagen en opnieuw uit te vinden. Dit door op simpele, probleemloze wijze toegang te bieden tot mobiliteit, tegen een competitieve prijs. 
Lynk garage

Doelen ruimschoots overtroffen
Met een traditioneler businessmodel in China maakte Lynk & Co in 2016 met recordverkopen een start. De eerste online winkel ging in 2017 open voor de voorverkoop en kreeg binnen 2 minuten en 17 seconden direct 6.000 aanvragen. Het merk verwierf snel een plek op de markt met in het eerste jaar een recordaantal geleverde Lynk & Co-auto's en werd wereldwijd het snelst verkopende nieuwe automerk.

Sinds de Europese introductie in 2020 heeft Lynk & Co overweldigend succes gehad met mensen die zich aanmeldden voor het flexibele maandelijks membership. Meer dan 90% van de Lynk & Co-members heeft gekozen voor deze optie voor flexibele toegang tot een auto in plaats van bezit op traditionele wijze.

Lynk & Co had zich voor het eerste jaar 9.000 Europese members als doel gesteld, een doel dat ruimschoots is overtroffen met de verwelkoming van 27.000 members.